مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 20:202020-03-15اجتماعي

ضرورت ساخت 25 کیلومتر دیوار حائل در محور پل دختر/ تب کرونا بنشیند فعال می شویم


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: ایمن سازی محور خرم آباد - پل دختر نیازمند احداث 25 کیلومتر دیوار حائل در جوار رودخانه کشکان است که ساخت 8 کیلومتر آن باید به قید فوریت تأمین اعتبار و در دستور کار قرار گیرد.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان: ضرورت ساخت 25 کیلومتر دیوار حائل در محور پل دختر/ تب کرونا بنشیند فعال می شویم ایسنا/لرستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: ایمن سازی محور خرم آباد - پل دختر نیازمند احداث 25 کیلومتر دیوار حائل در جوار رودخانه کشکان است که ساخت 8 کیلومتر آن باید به قید فوریت تأمین اعتبار و در دستور کار قرار گیرد.

عارف امرایی بیان کرد: در سیل هفتم اسفندماه سال جاری، خسارات زیادی به زیرساخت های راه در لرستان وارد شد به طوری که 473 کیلومتر راه، 213 دستگاه پل و 68 دستگاه ماشین آلات راهداری به طورجدی خسارت دید.

وی تصریح کرد: ایجاد یک مسیر ایمن و مطمئن در محور خرم آباد - پل دختر نیاز به احداث 25 کیلومتر دیوار حائل در جوار رودخانه کشکان است که احداث 8 کیلومتر از این دیوار حائل با توجه به ضرورت باید به قید فوریت تأمین اعتبار و در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت 25 کیلومتر دیوار حائل در محور پل دختر/ تب کرونا بنشیند فعال می شویم

ضرورت ساخت 25 کیلومتر دیوار حائل در محور پل دختر/ تب کرونا بنشیند فعال می شویم