مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 17:102020-03-15سياسي

گلوگاه های ورودی به خراسان شمالی تحت کنترل غربالگران کرونا


7 گلوگاه اصلی ورودی به خراسان شمالی اکنون تحت نظر و حضور غربالگران شهرستان ها قرارگرفته تا یکی از راه های ورود و شیوع ویروس کرونا به استان موردبررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، جلوگیری از شیوع کرونا در خراسان شمالی هدف مشترک تمامی مردم و مسئولان خراسان شمالی طی هفته های اخیر شده، به نحوی که هرکدام از مدیران به فراخور جایگاه و مسئولیتی که در استان بر عهده دارد، اقداماتی را در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در استان انجام می دهد.

گلوگاه های ورودی به خراسان شمالی ازجمله نقاطی است که موردنظر مسئولان برای بررسی وضعیت سلامت افراد ورودی به استان است تا در صورت امکان نسبت به ورود افراد مشکوک ممانعت شود.

شهرستان مانه و سملقان ازجمله شهرستان های وسیع خراسان شمالی است که در مجاورت با استان گلستان در غرب خود بوده و ورود از مراوه تپه گلستان و در محل گرماب به این شهرستان انجام می شود.

محمود رضا معموری درباره آخرین اقدامات کنترلی در این مرکز گفت: غربالگری تمام افراد ورودی به استان از این نقطه انجام می شود و پزشک در این محل مستقر می شود و استقرار نیروهای انتظامی و همچنین هلال احمر در این محل ورودی به استان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه های ورودی به خراسان شمالی تحت کنترل غربالگران کرونا

گلوگاه های ورودی به خراسان شمالی تحت کنترل غربالگران کرونا