مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-15سياسي

تقدیر نماینده کلیمیان از پرسنل بهشت زهرا


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به شهردار تهران از خدمات رسانی و همکاری مطلوب پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در کمک به کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده بر اثر کرونا تقدیر کرد.

- نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به شهردار تهران از خدمات رسانی و همکاری مطلوب پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در کمک به کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده بر اثر کرونا تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به شهردار تهران از خدمات رسانی و همکاری مطلوب و شایسته مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در کمک به کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده در جریان بحران کرونا تقدیر کرد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نامه خود تصریح کرد: همکاری مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مورد کمک به امور کفن و دفن هموطنان کلیمی فوت شده در جریان بحران کرونا نشانه بارزی از حسن همزیستی و همدلی مردم موحد ایران است مساعدت ایشان بار دیگر ثابت کرد که تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری در جهت اجرای کامل وحدت توحیدی ملی و مبارزه با استکبار و صهیونیست گام بر می دارد و اگر فردی نیز به صورت ناآگاهانه قصد ایجاد کوچکترین خللی در این اتحاد تاریخی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده کلیمیان از پرسنل بهشت زهرا

تقدیر نماینده کلیمیان از پرسنل بهشت زهرا