مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-15اجتماعي

کرونا بیدود شیراز را هم جمع کرد


شیوع ویروس کرونا و الزام قطع زنجیره انتقال، به صلاح دید مسئولان شهرداری شیراز، خدمت رسانی بیدود هم متوقف و دوچرخه ها متوقف شده است.

- ایسنا/فارس شیوع ویروس کرونا و الزام قطع زنجیره انتقال، به صلاح دید مسئولان شهرداری شیراز، خدمت رسانی بیدود هم متوقف و دوچرخه ها متوقف شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در گفت و گو با ایسنا با اشاره از توقف استفاده از دوچرخه های بیدود در این کلانشهر، گفت: در پی شیوع کرونا ویروس جمع آوری دوچرخه های هوشمند اشتراکی در دستور کار قرار گرفت.

مجتبی زوربخش بیان کرد: با توجه به اینکه تاکید بر محدود شدن و حذف سفرهای درون شهری شده و همچینن شهروندان در منازل بمانند و شرایط قرنطینه حفظ شود، لذا بنا به تصمیم مشترک اعضای شورای شهر و شهردار این کلانشهر، مقرر شد که دوچرخه های بیدود جمع آوری شوند.

او افزود: تا پیش از جمع آوری دوچرخه ها، ایستگاههای دوچرخه در 750 مرحله ضدعفونی می شدند اما در جهت شکست چرخه کرونا ویروس و تسریع در بازگشت شهر به حالت عادی، از روز پنج شنبه 22 اسفند دستور جمع آوری دوچرخه ها صادر شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز عنوان کرد: برخی از مواردی که روز گذشته گزارش شد که برخی دوچرخه ها همچنان مورد استفاده قرار گرفته بود ، به دلیل این بود که شهروندان دوچرخه ها را خارج از ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بیدود شیراز را هم جمع کرد

کرونا بیدود شیراز را هم جمع کرد