مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-15اقتصادي

بازار و مراکز عرضه غیرضروری نهاوند در صورت لزوم تعطیل می شوند


بازار و مراکز عرضه غیرضروری نهاوند در صورت لزوم تعطیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری بعداز ظهر یکشنبه در کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند ضمن تقدیر از استاندار به جهت تفویض اختیار به فرمانداران شهرستان های استان، گفت: با یک نسخه واحد نمی شود امورات مربوط به شهرستان ها را رفع کرد لذا به جهت اعتماد استاندار همدان تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات در دست اجرای کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در نهاوند، گفت: در اولین اقدام، علت های حضور مردم و ترددهای شهروندان را با کمک مردم کاهش می دهیم.

فرماندار نهاوند گفت: پیشنهاد می شود در صورت لزوم کلیه واحدهای صنفی، بجز واحدهای خدماتی شامل؛ داروخانه ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در شهرستان تعطیل شوند.

وی تصریح کرد: حمل ونقل درون شهری و برون شهری که روزانه مسافرین بسیاری را جابجا می کند ناقل ویروس است، لذا باید ترددها و سرویس دهی این سازمان راهم محدود کرد تا جان مردم در سلامت باشد.

ناصری با اشاره به اینکه مسئولیت نظارت بر پمپ بنزین ها به مسئول بحران شهرستان واگذار شده است، گفت: جایگاه های عرضه سوخت نیازمند نظارت دقیق و لحظه به لحظه است چراکه یکی از نقاط شیوع آلودگی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار و مراکز عرضه غیرضروری نهاوند در صورت لزوم تعطیل می شوند

بازار و مراکز عرضه غیرضروری نهاوند در صورت لزوم تعطیل می شوند