مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-15سياسي

واکنش عضو شورای شهر مشهد به عدم تعطیلی مترو و اتوبوس در کشور


رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم تعطیلی مترو و اتوبوس و پایانه های مسافربری گفت: - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم تعطیلی مترو و اتوبوس و پایانه های مسافربری گفت: هنوز ابلاغ کتبی برای ما نیامده و اگر ابلاغ کتبی بیاید باید با اعضاء شورا مشورت کنیم، اما همچنان بر مصوبه خود اصرار داریم.

مجتبی بهاروند در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اعلام وزارت کشور مبنی بر عدم تعطیلی مترو و اتوبوس و پایانه های مسافربری، اظهار کرد: مصوبه ما برای تعطیلی مترو و اتوبوس دیروز به تصویب رسیده و فرمانداری به عنوان نماینده وزارت کشور نیز آن را تاییدکرده، بنابراین قانونی است.

وی بیان کرد: تصمیمی که ما گرفتیم به خاطر صلاح مردم مشهد بوده، زیرا اکنون همه توصیه های بهداشتی ملی و جهانی تنها راه جلوگیری از شیوع این ویروس را کم شدن رفت و آمد و ازدحام بیان می کند؛ بنابراین هر کاری که انجام دادیم به خاطر سلامتی مردم مشهد بوده و سر تصمیم خود هستیم و روی مصوبه خود اصرار داریم.

بهاروند گفت: هنوز ابلاغ کتبی برای ما نیامده که باید حتما مصوبه خود را لغو کنیم، اگر ابلاغ کتبی بیاید باید با اعضاء شورا مشورت کنیم، اما همچنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو شورای شهر مشهد به عدم تعطیلی مترو و اتوبوس در کشور

واکنش عضو شورای شهر مشهد به عدم تعطیلی مترو و اتوبوس در کشور