مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-15فرهنگي

دانلود فیلم کلوپ همسران، کمدی جذاب+15


فیلم سینمایی کلوب همسران با بازی محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار و شقایق فراهانی برای دانلود قانونی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام حلال دانلود، کلوپ همسران فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده، نویسندگی آرش قادری و مهدی صباغ زاده محصول سال 1397 است.

خلاصه داستان فیلم کلوپ همسران فیلم سینمایی کلوب همسران روایت سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسران خود می شود که به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و .

بازیگران فیلم کلوپ همسران محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، بیژن بنفشه خواه، سمیرا حسن پور، علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، گوهر خیراندیش، آرین مهر، آرزو نصیرپور، میترا مجدآبادی، بهنام ابطحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دانلود قانونی با حجم نیم بها برای دانلود قانونی فیلم سینمایی کلوپ همسران اینجا کلیک کنید قرعه کشی پایان سال 98 حلال دانلود سایت حلال دانلود، مرجع دانلود قانونی و رسمی محصولات شبکه نمایش خانگی در نظر دارد به پاس ارج نهادن به خریداران نسخه های قانونی محصولات این شبکه، 98 جایزه ی میلیون ریالی را طی قرعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود فیلم کلوپ همسران، کمدی جذاب+15

دانلود فیلم کلوپ همسران، کمدی جذاب+15