مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:552020-03-15سياسي

آستان قدس رضوی شایعه تشرف برخی مسوولان نظام به حرم رضوی را تکذیب کرد


این اطلاعیه که به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی ارسال شد بدون هیچ توضیحی در ارتباط با این شایعه ادامه داده است: به اطلاع عموم مردم شریف ایران اسلامی می رساند برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی ویژه مناسبت های آخر ماه مبارک رجب از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی قابل دریافت است.

در این اطلاعیه بر رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه مراجع تقلید در این زمینه تاکید مجدد شده است.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی روز گذشته گفت: زیارت ضریح مطهر امام رضا (ع) و تشرف به روضه منوره از ساعت 11 ظهر تا 18 بعداز ظهر شنبه 24 اسفند ماه به دلیل انجام کار تنظیف و شست و شوی یک ضلع از آن یا به عبارت دیگر پرداخت ضریح برای زایران محدود شد.

محمد توکلی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ساعات زایران نمی توانند به اطراف ضریح نزدیک شوند و قادر خواهند بود با فاصله بیشتری از روضه منوره ضریح را دیده و آن را زیارت کنند.

وی اضافه کرد: پرداخت ضریح و کار شست و شو و تنظیف آن در ساعات 11 ظهر تا 18 بعداز ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

براساس آخرین آمار رسمی با اضافه شدن 143 مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به 568 نفر رسید که 354 نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی شایعه تشرف برخی مسوولان نظام به حرم رضوی را تکذیب کرد

آستان قدس رضوی شایعه تشرف برخی مسوولان نظام به حرم رضوی را تکذیب کرد