مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-15دانش

خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهادگران بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پارت کیمیا (دارای مجوز اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو) مستقر در پارک علم و فناوری گلستان موفق شدند خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی را برای .

- خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی با دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل با ظرفیت 20 هزار بطری در روز در پارک علم و فناوری گلستان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهادگران بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پارت کیمیا (دارای مجوز اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو) مستقر در پارک علم و فناوری گلستان موفق شدند خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی را برای ریشه کن کردن ویروس کرونا راه اندازی کنند.

این محلول های ضدعفونی کننده با نام تجاری کیمیاویدون و دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل (اتانول و ایزوپروپانول) حاصل بخش تحقیق و توسعه شرکت پارت کیمیا می باشد و روزانه تعداد 20 هزار بطری در حجم های مختلف تولید و در جای جای استان گلستان توزیع و به استان تهران ارسال می گردد.

محلول های ضدعفونی کننده کیمیاویدون دارای طیف اثر گسترده بر ویروس ها، قارچ ها و باکتری های گرم مثبت و گرم منفی به وی ژه ویروس کرونا می باشد و علاوه بر آن می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد

خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد