مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:352020-03-15سياسي

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است


سردار علی فدوی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: سپاه همانند همیشه در وسط معرکه قرار دارد و این بار برای رفع کامل نگرانی مردم و مهار کرونا، وارد عمل شده است.

وی از فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان خواست برای ریشه کن کردن این ویروس با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و سپاهی استفاده کند.

استاندار گلستان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح در استان گفت: سپاه نینوا نقش تاثیر گذاری در پیشرفت و توسعه استان دارد.

هادی حق شناس اظهار داشت: سردار معروفی فرمانده پیشین سپاه گلستان در دوران سیل، پساسیل و رویدادهای دیگر اجتماعی، مجاهدت های فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم تقویت جبهه انقلاب، توجه ویژه به آمادگی رزم، مردم یاری و خدمت رسانی، تعامل و ارتباط بیشتر با مسوولان، تقریب و گسترش همدلی مذاهب و اقوام استان را از اصلی ترین برنامه های خود برشمرد.

در پایان این مراسم، سردار علی جمعه ملک شاهکویی با حکم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است