مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-15بين الملل

«ارتش ملی لیبی»: ترکیه در لیبی سکوی پرتاب موشک ساخته است


سخنگوی گروه موسوم به «ارتش ملی لیبی» مدعی شد که ترکیه در خاک لیبی اقدام به ساخت ایستگاه رادار و سکوی پرتاب موشک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد المسماری سخنگوی گروه موسوم به ارتش ملی لیبی امروز (یکشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی، اعلام کرد که ترکیه در خاک این کشور اقدام به ساخت ایستگاه رادار و سکوی پرتاب موشک در اطراف مصراته و معیتیقه (شمال غرب لیبی) کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه العربیه ، سخنگوی گروه موسوم به ارتش ملی لیبی ، ادعا کرد، این گروه  از آتش بس در لیبی محافظت می کند و شبه نظامیان دولت الوفاق لیبی از آتش بس سواستفاده می کنند.

او تاکید کرد که این نیروها به هیچ وجه حضور ترکیه در این کشور را برنمی تابند و مدعی شد که نیروهای ارتش ملی لیبی برخی اهداف وابسته به ترکیه در فرودگاه معیتیقه را هدف قرار دادند.

المسماری همچنین ادعا کرد که تمام چاه های نفت و گاز لیبی تحت کنترل گروه موسوم به ارتش ملی لیبی است.

او همچنین در ادامه اقدامات ترکیه در لیبی را تروریستی خواند و گفت شخصی ترکیه ای که ابی الفرقان نامیده می شود، این عملیات را در لیبی رهبری می کند.

سخنگوی گروه موسوم به ارتش ملی لیبی با اشاره به اینکه اردوغان هر هفته 300 الی 400 مزدور به غرب لیبی اعزام می کند، گفت ترکیه حدود 2000 تروریست وابسته به جبهه الن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ارتش ملی لیبی»: ترکیه در لیبی سکوی پرتاب موشک ساخته است

«ارتش ملی لیبی»: ترکیه در لیبی سکوی پرتاب موشک ساخته است