مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-15سياسي

پاسخ شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با قرائت ایرادات هیات تطبیق فرمانداری تهران، پاسخ شورای شهر تهران نسبت به ایرادات مطرح شده را ارائه کرد.

- نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با قرائت ایرادات هیات تطبیق فرمانداری تهران، پاسخ شورای شهر تهران نسبت به ایرادات مطرح شده را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن رسولی در جریان بررسی اعتراض فرمانداری تهران به لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران، سازمان و شرکت های تابعه، درباره بند ب تبصره یک، اظهار کرد: فرمانداری تهران متن مصوب شورا در این بند را مغایر با اختیارات و شرح وظایف مندرج در اساسنامه سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران دانسته است.

وی درباره پاسخ به این اعتراض گفت: سابقه تصویب این بند در بودجه سال 98 است که مورد اعتراض فرمانداری قرار نگرفته است.

همچنین تبصره ذیل بند 30 ماده 80 قانون شوراها مصوب سال 75 این الزام را به عنوان قانون بالادستی به صراحت لازم الاجرا اعلام کرده است.

پیش از این پیش بینی موضوع امضاء اسناد مالی توسط قائم مقامان ذی حساب در اصلاحیه مصوب اصلاحیه اساسنامه نمونه سازمان وابسته شهرداری تهران که به تایید وزیر کشور نیز رسیده، صورت پذیرفته و از این حیث این حکم مغایر با اساسنامه سازمان ها و شرکتها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری

پاسخ شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری