مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-15فرهنگي

زمان برگزاری دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت به تعویق افتاد


مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت از تعویق این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت از تعویق این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

مصیب داوری در گفت وگو با ایسنا، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و اولویت سلامتی هنرمندان و جامعه فرهنگ و هنر و تسهیل در حضور مهمانان و مخاطبان و استقبال از برگزاری جشنواره نیز تصمیم گرفته شد تا برگزاری این جشنواره به تعویق بیفتد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاریخ دقیق برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در برگزاری این جشنواره پس از شش سال تعویق، خاطرنشان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان زمینه ساز احیای مجدد این جشنواره شد، تکه این حمایت در شرایط کنونی اقتصادی جامعه امری ستودنی است و نشان دهنده اولویت سینما به عنوان یکی از شاخص ترین هنرهای استان هرمزگان است.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت ادامه داد: با همکاری و حمایت بی سابقه سینماگران استان توانستیم به رکورد بی سابقه 97 اثر رسیده به بخش استانی جشنواره دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت به تعویق افتاد

زمان برگزاری دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت به تعویق افتاد