مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-15ورزشي

نامه نگاری سهرابیان با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا


رییس فدراسیون قایقرانی ایران پس از لغو رقابت های انتخابی المپیک با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا برای احیای حق ورزشکاران در مسیر المپیک توکیو نامه نگاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فدراسیون جهانی رویینگ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان تمامی رقابت های انتخابی المپیک 2020 را لغو و اعلام کرد که مسابقات برگزار نمی شود.

برهمین اساس صبح امروز علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی طی نامه هایی جداگانه از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا خواست ضمن مشخص شدن شرایط انتخابی المپیک توکیو، در جلسه 17 مارچ حق ورزشکاران در مسیر این رویداد بزرگ ورزشی نادیده گرفته نشود.

رییس فدراسیون قایقرانی ایران ضمن قدردانی از مسئولان بین المللی رویینگ برای اهمیت به سلامت ورزشکاران، به تلاش های شبانه روزی قایقرانان ایران و البته ورزشکاران آسیایی برای رسیدن به المپیک توکیو اشاره کرد و از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا خواست که با توجه به حق این ورزشکاران بهترین تصمیم برای مسابقات انتخابی المپیک گرفته شود و برنامه ریزی مناسبی در این جهت انجام بگیرد.

پیش از این مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا که قرار بود در کره جنوبی برگزار شود به سوییس منتقل شده بود که این رقابت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری سهرابیان با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا

نامه نگاری سهرابیان با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون رویینگ آسیا