مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-15حوادث

کشف 329 هزار مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه/ 74 نفر دستگیر شدند


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف 329 هزار و 115 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در استان در سال جاری خبر داد وافزود: عمده این مواد در روزهای نزدیک به چهارشنبه سوری امسال کشف شده است.

- کشف 329 هزار "مواد محترقه" غیرمجاز در کرمانشاه/ 74 نفر دستگیر شدند ایسنا/کرمانشاه سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف 329 هزار و 115 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در استان در سال جاری خبر داد وافزود: عمده این مواد در روزهای نزدیک به چهارشنبه سوری امسال کشف شده است.

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت و گو با ایسنا، با اشار به کشف 329 هزار و 115 عدد انواع محترقه غیرمجاز در استان طی سال جاری گفت: ارزش این اقلام کشف شده حدود چهار میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در رابطه با این کشفیات 93 پرونده تشکیل و 74 نفر نیز دستگیر شده اند.

سلطانی با اشاره به خطرات استفاده از مواد محترقه غیرمجاز، از خانواده ها خواست تا در روزهای مانده به چهارشنبه سوری بیش از هر زمان مراقب فرزندان خود باشند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس با عرضه مواد محترقه غیرمجاز مقابله می کند، اما نیاز است که خانواده ها نیز همکاری داشته و مراقبت فرزندان و بویژه نوجوانان خود باشند و رفتارهای پرخطر آنها را تحت کنترل بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 329 هزار مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه/ 74 نفر دستگیر شدند

کشف 329 هزار مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه/ 74 نفر دستگیر شدند