مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-15سياسي

چند توصیه از شهردار دیشموک در خصوص ضد عفونی معابر/شهرداری آماده آموزش افراد است


ازجوانانی که در حال ضد عفونی کردن معابر هستند خواهان فراگیری آموزش های لازم در خصوص رعایت ایمنی برای ضدعفونی کردن معابر شهری هستیم.

- اقبال اکبری در گفت وگوی با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی معابر گفت: از آنجایی که ویروس فراگیر کرونا در سطح کشور ما فراگیر شده و جهت مقابله با آن نیاز به بسیج عمومی جهت ریشه کنی است اما اقدامات مقابله ای هم باید به لحاظ حقوقی و اجتماعی به صورت هدفمند انجام گیرد که در این راستا با توجه به تصمیماتی که از سوی مقامات عالی رتبه استان  و شورای تامین گرفته شده این وظیفه خطیر را در سراسر شهرهای استان به عهده شهرداری ها واگذار کرده اند و با توجه به حساسیت موضوع شهرداری هر شهر مسوول  گندزدایی و ضدعفونی معابر است.

اکبری با اشاره به لزوم رعایت ایمنی در ضد عفونی معابر خطاب به جوانان خودجوش گفت: بر خود  لازم می دانیم طبق امور محوله ای که به صورت کتبی به شهرداری اعلام می شود مطالبی را به استحضار برسانیم با توجه به اینکه ضدعفونی با وایتکس به لحاظ ایمنی و رعایت بهداشتی عوارضاتی برای تعدادی از شهروندان بوجود آورده لازم است که اطلاع رسانی شود.

  اکبری تاکید کرد: هرگونه سم زدایی و ضد عفونی معابر شهری می بایست زیر نظر شهرداری انجام شود تا خدای ناکرده در آینده به جهت رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه از شهردار دیشموک در خصوص ضد عفونی معابر/شهرداری آماده آموزش افراد است

چند توصیه از شهردار دیشموک در خصوص ضد عفونی معابر/شهرداری آماده آموزش افراد است