مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-15سياسي

روایت سالک از تلاش واشنگتن برای بحران سازی جدید در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد سالک کاشانی درباره حمله موشکی به پایگاه التاجی در بغداد گفت: این حمله از چند جهت قابل بررسی است چرا که ادعای دست داشتن ایران در این حمله و یا دست داشتن گروه هایی که ارتباط خوبی با جمهوری اسلامی دارند، - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است که حمله موشکی به پایگاه التاجی در بغداد، سناریو سوخته واشنگتن برای بحران سازی جدید در عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد سالک کاشانی درباره حمله موشکی به پایگاه التاجی در بغداد گفت: این حمله از چند جهت قابل بررسی است چرا که ادعای دست داشتن ایران در این حمله و یا دست داشتن گروه هایی که ارتباط خوبی با جمهوری اسلامی دارند، مشخصا قابل رد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در اینباره ادامه داد: این حمله بهانه ای برای حمله مجدد نظامیان آمریکایی علیه چند پایگاه نیرو های مقاومت در بوکمال شد بنابراین مشخصا می توان به این سناریو رسید که ابتدا یک حمله نمایشی به پایگاه خودی ترتیب داده شده تا به بهانه تلافی آن بتوان اقدامات نظامی بیشتری انجام داد.

حشدالشعبی به دنبال تداوم آرامش در عراق برای تشکیل دولت استوی ادامه داد: حمله نظامی به پایگاه التاجی قاعدتا از طرف گروه های شناخته شده و مسئولی نظیر حشدالشعبی روی نداده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سالک از تلاش واشنگتن برای بحران سازی جدید در عراق

روایت سالک از تلاش واشنگتن برای بحران سازی جدید در عراق