مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-15اقتصادي

پرسنل بیمارستان از بی توجهی مردم نهاوند به خطر کرونا گلایه دارند


فرماندار نهاوند بر لزوم توجه به کنترل مبادی ورودی شهرستان نهاوند تأکید کرد و گفت: پرسنل بیمارستان از شلوغی شهر نهاوند و بی توجهی مردم نسبت به خطر کرونا گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه زیستی به منظور پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند اظهار کرد: ورودی های نهاوند باید کنترل شود و هیچ مسافری بدون کنترل و انجام تست اولیه نباید وارد شهر نهاوند شود.

وی تصریح کرد: هرگونه خروج از محل مأموریت، تحت هر عنوانی اعم از مأموریت اداری یا مرخصی معاونان فرماندار، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی ممنوع است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه مسئول تهیه، توزیع و نظارت بر اقلام موردنیاز بهداشتی در شهرستان نهاوند صنعت، معدن و تجارت است، گفت: در این خصوص نظارت ها باید جدی و اثر گذار باشد.

وی بر ضرورت اجرای مقررات جدید در پمپ بنزین ها برای مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه ای در این رابطه پذیرفتنی نیست.

ناصری افزود: باید فرآیند سوخت گیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه ها انجام و دستکش یک بارمصرف برای استفاده عموم در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسنل بیمارستان از بی توجهی مردم نهاوند به خطر کرونا گلایه دارند

پرسنل بیمارستان از بی توجهی مردم نهاوند به خطر کرونا گلایه دارند