مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-15پزشكي

امسال فقط آجیل خام بخرید


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از مردم خواست تا امسال با توجه به بحث شیوع کرونا فقط آجیل خام خریداری کنند تا بتوانند در منزل آن را حرارت داده و بعد استفاده کنند.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از مردم خواست تا امسال با توجه به بحث شیوع کرونا فقط آجیل خام خریداری کنند تا بتوانند در منزل آن را حرارت داده و بعد استفاده کنند.

بهمن خدادادیان در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه امسال افراد باید به طور جد از مهمانی رفتن و پذیرش مهمان خودداری کنند، گفت: توصیه اکید این است که برای حفظ جان خود و خانواده هایمان، تعطیلات نوروز پیش رو را در خانه مانده و از مهمانی و مسافرت رفتن خودداری کنیم.

وی افزود: در این بین اگر افراد قصد خرید آجیل و شیرینی فقط برای خانواده خود را دارند توصیه می شود موارد بهداشتی را مدنظر داشته و از خرید آجیل و شیرینی از دستفروشان اجتناب کنند.

خدادادیان تاکید کرد: امسال توصیه می شود با توجه به بحث کرونا، افراد حتما آجیل را بصورت خام خریداری کنند تا بتوانند در منزل آن را حرارت داده و بعد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آجیل را نمی توان شست و شو داد یا ضد عفونی کرد، بنابراین اگر افراد آجیل خام خریداری کنند می توانند در منزل آن را حرارت داده و به اصطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال فقط آجیل خام بخرید

امسال فقط آجیل خام بخرید