مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 05:162020-03-15پزشكي

بیش از هزار تست کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد


دکتر مهران امینی فرد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 150 نفر از افرادی که تست ویروس کرونا دادند مشکوک معرفی شدند که نتایج آزمایش پنج نفر آنان تاکنون مثبت اعلام شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده امکان ایزوله بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیش بینی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر رعایت بهداشت و جلوگیری از تردد غیرضروری شهروندان تاکید کرد و افزود: بهترین راهکار برای مهار این ویروس ماندن در منزل است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده از برگزاری تمام مناسبت ها و مراسم ها در حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که سبب تجمع افراد شود جلوگیری می شود.

امینی فرد اظهار داشت: هموطنان عزیز با رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از سفر به سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان چابهار در جلوگیری از گسترش این بیماری به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

وی تصریح کرد: توجه نکردن هموطنان به توصیه های مسوولان مبنی بر پرهیز از سفر به چابهار افزایش شمار بیماران در این شهر بندری را محتمل کرده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و هیرمند زیرپوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار تست کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

بیش از هزار تست کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد