مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-14پزشكي

راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده تولید روزانه 20 هزار بطری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جهادگران بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیانِ دارای مجوز اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو مستقر در پارک علم و فناوری گلستان موفق شدند خط تولید محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی را برای ریشه کن کردن ویروس کرونا راه اندازی کنند.

این محلول های ضدعفونی کننده با نام تجاری کیمیاویدون و دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل (اتانول و ایزوپروپانول) حاصل بخش تحقیق و توسعه شرکت پارت کیمیا است و روزانه تعداد 20 هزار بطری در حجم های مختلف تولید و در جای جای استان گلستان توزیع و به استان تهران ارسال می کند.

محلول های ضدعفونی کننده این شرکت دارای طیف اثر گسترده بر ویروس ها، قارچ ها و باکتری های گرم مثبت و گرم منفی به وی‍‍ژه ویروس کرونا است و علاوه بر آن می تواند جذب پوست شده و به لطافت پوست هم کمک می کند.

گفتنی است این شرکت دانش بنیان پیش از شیوع ویروس کووید-19 به تولید مواد اولیه دارویی و محلوهای موضعی می پرداخت که در شرایط بحرانی کنونی با راه اندازی خط تولیدی جدید و بکارگیری تمامی پرسنل خود به صورت تمام وقت، حتی روزهای تعطیل و ایام نوروز به عرضه محلول های ضدعفونی کننده می پردازد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده تولید روزانه 20 هزار بطری

راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده تولید روزانه 20 هزار بطری