مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 18:552020-03-14اقتصادي

تعطیلی خبازی های کذب محض است/صنوف تامین کننده مایحتاج اساسی مردم تعطیل نمی شو


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ضمن تکذیب تعطیلی خبازی ها، گفت: صنوفی مانند خبازی ها، فروشگاه ها و مکان های تامین مایحتاج مردم به ویژه کالاهای اساسی به هیچ وجه تعطیل نمی شوند.

- محمد دره وزمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تقدیر از همراهی صنوف و بازاریان استان در بحث مبارزه با شیوع کرونا اظهار کرد: شایعه تعطیل شدن نانوایی ها در استان کذب است، نانوایی هه روال سابق فعالیت روزانه خود را در استان خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تمام صنوفی که مایحتاج مردم به ویژه کالاهای اساسی را تامین می کنند مانند خبازی ها، سوپری ها و غیره به هیچ وجه تعطیل نمی شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با تاکید براینکه هیچ برنامه ای برای تعطیل شدن این صنوف در استان تا این لحظه وجود ندارد و قطعا چنین برنامه ای نخواهیم داشت، گفت: مردم در این زمینه هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی اذعان کرد: تمام تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان براین است که کالاهای اساسی مردم را تامین و در دسترس آنها قرار دهد.

وی افزود: در بحث تامین کالاهای اساسی در سطح کشور و به تبع آن استان هیچ مشکلی وجود ندارد و کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها ذخیره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی خبازی های کذب محض است/صنوف تامین کننده مایحتاج اساسی مردم تعطیل نمی شو

تعطیلی خبازی های کذب محض است/صنوف تامین کننده مایحتاج اساسی مردم تعطیل نمی شو