مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 17:352020-03-14سياسي

مرخصی محیط زیستی ها همچنان در هاله ای از ابهام


کتی رجبی، خواهر سام رجبی از فعالان محیط زیستی درباره وضعیت مرخصی این زندانیان می گوید: دادیار زندان اسامی را در آورده و به دادستان تهران ارائه کرده و دادستان تایید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرناپلاس نوشت: به رغم بازتاب مثبت مرخصی هزاران زندانی بابت پیشگیری از کرونا، همچنان هفت فعال محیط زیستی، دراویش گنابادی و تعداد قابل توجهی از زندانیان بند نسوان، در زندانند.

خانواده یکی از بازداشتیان محیط زیستی می گوید: دادیار زندان اسامی را درآورده و به دادستان تهران ارائه کرده و دادستان هم تایید کرده است.

اما این لیست را کسی ندیده و هیچ کس نمی داند چه کسانی هستند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، آنچه بیش از پیش، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت، وضعیت بهداشت و درمان زندان و زندانیان بود.

از گذشته گزارشهایی درباره شرایط بهداشتی برخی زندانها منتشر شده بود و با شیوع ویروس کرونا، شایعاتی درباره چندین مورد تست کرونای مثبت در زندان ها منتشر و موجب نگرانی شدید خانواده و اطرافیان این زندانیان شد.

در نهایت دهم اسفندماه سید ابراهیم رییسی، رییس دستگاه قضا بخشنامه ای صادر و اعلام کرد که به دلیل شرایط کشور و همچنین نزدیکی نوروز به زندانیان مرخصی داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی محیط زیستی ها همچنان در هاله ای از ابهام

مرخصی محیط زیستی ها همچنان در هاله ای از ابهام