مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 16:552020-03-14اقتصادي

بانک های خصوصی شیفت شدند


با توافق صورت گرفته، ساعت کار بانک ها محدودتر شده و از جمله بانک های خصوصی از فردا تا 16 فروردین ماه به صورت کشیک فعالیت می کنند.

- در مدت گذشته با توجه به مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شد ساعت کاری ادارات و به دنبال آن بانک ها با تغییراتی همراه بوده است، در عین حال که بانک مرکزی برای کاهش ورود مردم به شعب تمهیداتی را در نظر گرفت که از جمله آن افزایش سقف برداشت از خودپردازها از 200 هزار به 500 هزار تومان و همچنین کارت به کارت از سه میلیون به 10 میلیون تومان بوده است.

اما به تازگی تغییرات دیگری نیز در خدمات بانکها ایجاد شده است که در همین رابطه جمشیدی ،دبیر کانون بانکهای خصوصی، گفت: بانکهای خصوصی از 25 اسفند تا 16 فروردین به صورت کشیک فعالیت می کنند؛ به طوری که ساعت کاری از ساعت 8:30 تا 13 در ایام غیر تعطیل و از 9 تا 12:30 در بقیه ایام خواهد بود.

وی توضیح داد: طبق این توافق ضروری است برای جلوگیری از توقف واردات و صادرات کشور و انجام سایر تعاملات خارجی و مبادلات واحدهای ارزی ستادی و اجرایی مربوطه را تجهیز و عملیاتی کنند.

همچنین حوزه های فناوری اطلاعات و پشتیبانی کشیک نیز به گونه ای اقدام کنند تا کشیک مورد نیاز برای خدمات 24 ساعته الکترونیک و سایر خدمات ضروری برقرار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خصوصی شیفت شدند

بانک های خصوصی شیفت شدند