مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-14حوادث

پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی در مازندران


فرماندهان انتظامی شهرستان های مازندران از پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی و اقامتی در شهرهای مختلف استان خبر دادند.

- قاسم عزیزی فرمانده انتظامی کلاردشت با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر مهمانپذیرها، مسافرخانه ها و سفره خانه ها در این شهرستان به اجرا درآمد، اظهار کرد: در اجرای این طرح ماموران که با همکاری ماموران اداره بهداشت این شهرستان به اجرا در آمد 7 مهمانپذیر و سفره خانه در اجرای دستورالعمل های صادرشده پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از متصدیان مهانپذیرها، تالارها، هتل و همچنین مراکز اسکان مسافر در این شهرستان خواست ضمن رعایت کامل بهداشت برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش مسافر خودداری کنند.

*پلمب قهوه خانه های متخلف در گلوگاه  حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمب 3 قهوه خانه های متخلف در اجرای طرح پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: اخطار پلمب به 15 واحد صنفی و پلمب 3 قهوه خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادرشده صورت گرفت و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی در مازندران

پلمب قهوه خانه، مهمانپذیر و تالارهای عروسی در مازندران