مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 12:352020-03-14اجتماعي

تغییر تقویم آموزشی، آخرین راهکار آموزش وپرورش


در روزهای آینده درباره مدل های دیگر آموزش تصمیم گیری می کنیم و البته گزینه تغییر تقویم آموزشی آخرین احتمال ما خواهد بود و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: چند روز پیش وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی کشور اعلام کرد: با آموزش مجازی و تلویزیونی عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان را به دلیل تعطیلی بیماری کرونا جبران می کنیم تا در تقویم آموزشی تغییری ایجاد نشود.

محسن حاجی میرزایی همچنین تأکید کرد: در خردادماه باید سال تحصیلی تمام شود.

این گفته ها در حالی بیان می شود که دانش آموزان دو هفته ای است از طریق مدرسه تلویزیونی درس و مشقشان را پیگیری می کنند؛ تجربه ای که بسیاری از خانواده ها به خاطر سلامت دانش آموزان شان از آن استقبال کرده اند اما گروهی از خانواده ها هم گفته اند که این آموزش ها کافی نیست و بعد از بحران کرونا و بازگشایی مدارس، معلمان باید برای عقب ماندگی درسی دانش آموزان شان کلاس جبرانی برگزار کنند.

البته از همان روزهای اول تعطیلی اجباری مدارس برخی از کارشناسان آموزشی و معلمان هم اعلام کردند که این آموزش ها برای دانش آموزان مفید است اما کافی نیست و مسئولان آموزشی باید به فکر تغییر تقویم آموزشی باشند آنها از مسئولان آموزشی خواستند تا چند هفته ای را به تقویم آموزشی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر تقویم آموزشی، آخرین راهکار آموزش وپرورش

تغییر تقویم آموزشی، آخرین راهکار آموزش وپرورش