مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-14سياسي

قدردانی نخست وزیر پاکستان از تلاش های ایران در مقابله با شیوع کرونا


نخست وزیر پاکستان در دیدار سفیر ایران ضمن ابراز همدردی با ملت ایران در پی شیوع ویروس کرونا، از تلاش های جمهوری اسلامی در مقابله با این ویروس قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید محمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد روز جمعه 23 اسفند ماه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که ظفر میرزا وزیر بهداشت و سهیل محمود قائم مقام وزیر خارجه پاکستان نیز حضور داشتند، سفیر ایران بر اهمیت روابط ایران با پاکستان از دیدگاه مقامات جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر ضرورت برداشتن گام های جدی برای افزایش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور با استفاده از مکانیسم های مختلف به ویژه تجارت تهاتری (کالا با کالا) تأکید کرد.

سفیر ایران در این دیدار  خطر گروهک تروریستی داعش در منطقه را به عنوان تهدید مشترک برای دو کشور برشمرد و ضرورت هوشیاری در مقابله با این تهدید را یادآور شد.

حسینی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای افزایش همکاری های فرهنگی بین دو کشور اعلام کرد.

سفیر ایران در اسلام آباد بر ضرورت تلاش مشترک تهران و اسلام آباد برای باز نگهداشتن مرزها به منظور حمل و نقل و جاری بودن روند مبادلات تجاری فیمابین همزمان با رعایت استانداردهای بهداشتی و سلامت تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نخست وزیر پاکستان از تلاش های ایران در مقابله با شیوع کرونا

قدردانی نخست وزیر پاکستان از تلاش های ایران در مقابله با شیوع کرونا