مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-14اقتصادي

تشکیل بیش از یکصد تعاونی جدید در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 108 شرکت تعاونی در سراسر استان تشکیل شده است.

- مهرداد جهاندیده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: این شرکت های تعاونی در گرایش های خدمات، کشاورزی و صنعتی  فعالیت می کنند.

وی تعداد اعضای این تعاونی ها را چهار هزار و 309 نفر بیان کرد و  از برگزاری 34 هزار و 713 نفر ساعت آموزش برای تعاونگران سراسر استان هم خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: این آموزش ها به منظور توانمندسازی مدیران و اعضای تعاونی های استان در شاخه های مهارتی حقوقی، مهارتی مدیریتی، مهارتی تخصصی و مجازی برگزار شده است.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح روستا تعاون در سیستان و بلوچستان گفت: پس از ابلاغ اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر و برنامه های ابلاغی وزارت متبوع مبنی بر تشکیل شرکتهای تعاونی روستا تعاون در مناطق مختلف استان، بمنظور بهره مندی از تسهیلات مذکور با پیگیریهای  مستمر تا کنون 105 شرکت تعاونی در گرایشهای مختلف در سطح استان تشکیل شده که از این تعداد 50 تعاونی در سامانه کارا ثبت نام و به بانکهای عامل معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از یکصد تعاونی جدید در سیستان و بلوچستان

تشکیل بیش از یکصد تعاونی جدید در سیستان و بلوچستان