مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-14اقتصادي

50 هزار تیوپ ضدعفونی کننده در شهرستان قاین تولید شد


کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کرونا ویروس بیان کرد: تاکنون شش جلسه در ستاد شهرستانی برگزار شده که طی آن دستورالعمل های لازم برای واحدهای تولیدی، خدماتی، توزیعی و ادارات ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه سنجش در راستای کنترل سلامت مسافران در ورودی های خضری دشت بیاض و اسفشاد مستقر شده اند، افزود: این افراد علاوه بر ارائه مباحث بهداشتی، سلامت مسافران را کنترل می کنند.

فرماندار قاین از وجود 19 آب شیرین کن در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این مکان ها مجاب شده اند تا یک متصدی برای نظارت مستقر کنند.

وی با بیان اینکه تیم های بازرسی بر آرایشگاه ها، واحدهای صنفی و سوپر مارکت ها نظارت ویژه دارند، افزود: گندزدایی اماکن عمومی و شهرها و روستاها در دستور کار است.

کریمی با بیان اینکه یک واحد تولیدی در قاین اقدام به تولید مایع ضدعفونی کننده بر پایه الکل کرده است، اظهار کرد: تاکنون قریب به 50 هزار تیوپ تولید شده است.

وی با بیان اینکه 50 نفر به صورت خودیاری به دوخت ماسک پرداخته اند، گفت: تاکنون مواد اولیه این ماسک ها آماده شده و بعد از دوخت، با اولویت اماکن عمومی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار تیوپ ضدعفونی کننده در شهرستان قاین تولید شد

50 هزار تیوپ ضدعفونی کننده در شهرستان قاین تولید شد