مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-14پزشكي

طراحی کیت تشخیص کرونا در دانشگاه شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدهادی اسکندری ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در تولید غذاهای صنعتی فرایند گرمایشی در تولید غذا انجام می گیرد و مرحله پاستوریزاسیون را طی می کند این اطمینان خاطر را می دهیم که حتی این غذاها از غذای خانگی هم ایمن تر هستند.

مسئول کارگروه فرآورده های تولید بیولوژیک دانشگاه شیراز، گفت: تولید فرآورده های بیولوژیک مانند واکسن یک دانش بین رشته است که برای تولید واکسن به ذنجیره ای از تخصص ها نیاز داریم که خوشبختانه دانشگاه شیراز عمده این تخصص ها را دارد.

مأموریت تولید فراورده های بیولوژیک در دانشگاه شیراز عضو هیئت علمی بخش صنایع غذایی دانشگاه شیراز، ادامه داد: از سال گذشته دانشگاه شیراز یک کارگروه متشکل از 16 نفر از اساتید دانشکده های مختلف را ایجاد کرده است که در کنار هم مأموریت تولید فراورده های بیولوژیک را دارند.

اسکندری از وجود عمده تجهیزات تولید فراورده های بیولوژیک در دانشگاه شیراز خبر داد و گفت: نیازی به تجهیزات خاصی برای این کار وجود ندارد و پلتفورم این کار شکل گرفته است و اکنون آماده پاسخگویی است و اگر سفارشی مبنی بر واکسن کرونا داده شود می توانند وارد این کار شوند و اگر شرایط محیا باشد در ظرف چند هفته امکان تولید واکسن در این کارگروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی کیت تشخیص کرونا در دانشگاه شیراز

طراحی کیت تشخیص کرونا در دانشگاه شیراز