مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-14فرهنگي

آثار گنجینه با «نو به نو» دیدنی شد/ عصرانه هنر و انیمیشن کرونایی


اداره کل هنرهای تجسمی برای ایام نوروز، طرح های گالری گردی مجازی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر با عنوان «نو به نو»، پادکست عصرانه هنر و انیمیشن های کرونایی را برنامه ریزی کرده است.

- اداره کل هنرهای تجسمی برای ایام نوروز، طرح های گالری گردی مجازی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر با عنوان نو به نو ، پادکست عصرانه هنر و انیمیشن های کرونایی را برنامه ریزی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، مسئولیت طرح نو به نو با احسان آقایی، مدیریت پروژه پادکست عصرانه هنر با سعید اسلام زاده و کارگردانی انیمیشن های کرونایی هم به عهده جمال رحمتی است.

احسان آقایی مدیر موزه هنرهای معاصر درباره طرح نو به نو گفت: نو به نو پروژه ای تعاملی از سوی موزه هنرهای معاصر است که سعی دارد در روزهای نیمه تعطیل پایان سال و ایام نوروز و از طریق فضای مجازی، مخاطب را با آثار گنجینه آشنا کند.

وی افزود: این پروژه طی چهل و یک روز، هر روز یک اثر را که از طریق نظر سنجی بر روی صفحه اینستاگرام موزه به دست آمده است، به نمایش می گذارد و در پایان مدت پروژه، مخاطبان با نمایشگاهی مجازی روبرو هستند که آثار آن توسط خودشان انتخاب و به نمایش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار گنجینه با «نو به نو» دیدنی شد/ عصرانه هنر و انیمیشن کرونایی

آثار گنجینه با «نو به نو» دیدنی شد/ عصرانه هنر و انیمیشن کرونایی