مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-14سياسي

مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم


نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا بهترین کار این است که مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم و از رفتن به سفر به شدت خودداری کنیم.

- ایسنا/اصفهان نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا بهترین کار این است که مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم و از رفتن به سفر به شدت خودداری کنیم.

ژرژیک آبرامیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص لزوم در خانه ماندن و به سفر نرفتن مردم در عید نوروز، اظهار کرد: ویروس کرونا شوخی بردار نیست و باید مردم با تمام وجود توصیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

مردم باید بدون کم و کاست این توصیه ها را اجرا کنند چرا که اجرا نکردن این توصیه ها سبب ایجاد شرایط بحرانی خواهد شد.

وی افزود: اگر به توصیه ها مردم عمل نکنند، بدون شک مبتلایان رشد تصاعدی پیدا خواهند کرد و خود به خود امکان مراقبت از بیماران جدید از بین خواهد رفت، چرا که با کمبود امکانات مواجه خواهیم شد.

البته این شرایط تنها مختص به ایران نیست و اگر مردم جهان هم به توصیه های بهداشتی عمل نکنند با مشکل جدی روبرو خواهند شد، بنابراین در این شرایط بهترین کار این است مردم به دستورات مسئولان عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم

مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم