مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-14اقتصادي

تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری


فعالیت های طرح استقبال از بهار تعطیل نمی شود چرا که مردم در شرایط کنونی نیازمند تقویت روحیه هستند و در این راستا فضاآرایی شهری و گلکاری های شهر ادامه می یابد.

- ایسنا/همدان شهردار مریانج گفت: فعالیت های طرح استقبال از بهار تعطیل نمی شود چرا که مردم در شرایط کنونی نیازمند تقویت روحیه هستند و در این راستا فضاآرایی شهری و گلکاری های شهر ادامه می یابد.

محسن معصوم علیزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح استقبال از بهار در شهر مریانج، اظهار کرد: شیوع کروناویروس نتوانست اجرای طرح استقبال از بهار را متوقف کند و این طرح مانند سال های گذشته در شهر مریانج اجرا می شود تا عطر بوی گل های رنگارنگ در کنار سفره های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به روحیه دارند بنابراین هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضاآرایی شهری و گلکاری ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مریانج بیان کرد: در سال های گذشته بیشتر برنامه های این شهرداری در راستای مسافران نوروزی انجام می شد اما در ایام نوروز سال 99 با توجه به عدم پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش کروناویروس برنامه های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری

تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری