مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:172020-03-14فرهنگي

از موزه هنرهای معاصر تا پادکست های هنری


اداره کل هنرهای تجسمی برای روزهای تعطیل و ایام در خانه ماندن به علت شیوع ویروس کرونا، برنامه های روزانه مجازی تهیه کرده است که شامل گالری گردی مجازی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر با عنوان «نو به نو»، - اداره کل هنرهای تجسمی برای روزهای تعطیل و ایام در خانه ماندن به علت شیوع ویروس کرونا، برنامه های روزانه مجازی تهیه کرده است که شامل گالری گردی مجازی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر با عنوان نو به نو ، پادکست تاریخ هنر معاصر با عنوان عصرانه هنر و انیمیشن های کرونایی می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، مسئولست طرح نو به نو با احسان آقایی (رییس موزه هنرهای معاصر تهران)، مدیریت پروژه پادکست عصرانه هنر با سعید اسلام زاده و کارگردانی انیمیشن های کرونایی هم به عهده جمال رحمتی است.

احسان اقایی درباره طرح نو به نو توضیح داد که این پروژه ، پروژه ای تعاملی از سوی موزه ی هنرهای معاصر است که سعی دارد در روزهای نیمه تعطیل پایان سال و ایام نوروز و از طریق فضای مجازی، مخاطب را با آثار گنجینه آشنا کند.

این پروژه طی چهل و یک روز، هر روز یک اثر را که از طریق نظر سنجی بر روی صفحه ی اینستاگرام موزه به نمایش می گذارد و در پایان مدت پروژه، مخاطبان با نمایشگاهی مجازی روبه رو هستند که آثار آن توسط خودشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موزه هنرهای معاصر تا پادکست های هنری

از موزه هنرهای معاصر تا پادکست های هنری