مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:052020-03-14اقتصادي

تولید ماسک با همت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی اصفهان گفت: کمبود شدید ماسک و شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، فعالان بخش خصوصی و دانشگاه ها را بر آن داشت برای تولید انبوه ماسک با همدیگر همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان بهزاد رضایی، در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک در کشور، دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان سعی بر این داشته تا با استفاده از ظرفیت های موجود در کنار رشته های مهارتی از جمله رشته طراحی دوخت و کارگاه های مراکز در تولید ماسک و لباس های بیمارستانی به استان کمک کند.

وی ادامه داد: سه مرکز علمی کاربردی ایران سپهر، جامعه اسلامی کارگران و آران و بیدگل که متولی رشته های طراحی دوخت هستند در زمینه تولید ماسک ورود کرده اند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان و علاقه مندان با رعایت نکات بهداشتی در محیط های استرلیزه طراحی و دوخت ماسک های پارچه ای را انجام می دهند که با کیفیت هرچه تمام تر در دسترس عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با دستور استانداری و معاونت اقتصادی استاندار در شرایط اضطراری کنونی، پروژه متمرکز بر تولید ماسک های بهداشتی به مرکز علمی کاربردی ایران سپهر واگذار شده است؛ گفت: کار تولید و تامین مواد اولیه این نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک با همت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان

تولید ماسک با همت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان