مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-14سياسي

آیا نسخه شفابخش منصوب به امام کاظم (ع) معتبر است؟/ 5 هزار روایت طبی سندیت ندارند


یک کارشناس دینی با اشاره به اینکه 6 هزار روایت طبی داریم که 5 هزار آن اصلاً سندی ندارند، گفت: روایت مورد ادعا از نظر سندی بسیار ضعیف است و نسبت به صدور آن از امام کاظم (ع) تردید جدی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، این روزها که ویروس کرونا زندگی روزمره ما را مختل ساخته است و هر یک از ما به دنبال راهکاری مثمرثمر برای رهایی از این بلا هستیم.

در این غوغایی که در فضای مجازی ایجاد شده است.

صفحاتی را مشاهده می کنیم که سعی در القای اثربخشی نسخه مدنظر خودشان را دارند.

عده ای که خود را طرفدار طب اسلامی می دانند با باز ارسال نسخه تبریزیان از مدعیان طب اسلامی به عنوان داروی امام کاظم (ع) برای درمان کرونا تلاش می کنند بیش ترین بهره را از شرایط موجود ببرند.

بر آن شدیم در گفت وگو با حجت الاسلام ابوالفضل توسلی زاده از کارشناسان دینی درباره صحت و سندیت روایت مدعای این گروه بپرسیم.

  از وی این گونه پرسیدیم که آیا دستوری به نام داروی امام کاظم (ع)، برای پیشگیری و درمان کرونا، در روایات وارد شده است؟ آیا روایت مورد نظر سندیت دارد؟ پاسخ مشروح حجت الاسلام توسلی زاده را بخوانید: 6 هزار روایت طبی داریم که 5 هزار آن اصلاً سندی ندارد طب اسلامی مورد ادعای آقای شیخ عباس تبریزیان هم از جهت مبانی عقلی و منابع دینی و هم از جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نسخه شفابخش منصوب به امام کاظم (ع) معتبر است؟/ 5 هزار روایت طبی سندیت ندارند

آیا نسخه شفابخش منصوب به امام کاظم (ع) معتبر است؟/ 5 هزار روایت طبی سندیت ندارند