مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-14حوادث

بسیج روزانه 20 هزار ماسک در استان بوشهر تولید می کند


سرهنگ ذوالفقار عباسی فر روز شنبه در آیین بازدید از سه کارگاه تولید ماسک در عالی شهر، محلّه تنگک شهر بوشهر و روستای گورک افزود: یکی از اقدام های سازمان بسیج سازندگی خدمات رسانی در شرایط غیرعادی، غیرطبیعی و حوادث غیرمترقبه ای چون سیل، زلزله و شیوع بیماریهای واگیردار با همکاری قشرهای مختلف بسیج و دستگاههای اجرایی است.

وی یادآورشد: در همین راستا این سازمان در بحث شیوع ویروس کرونا نیز گام های متعددی را تاکنون با همت گروه های جهادی از قشرهای مختلف بسیج در روستاها و مناطق مختلف استان انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر بیان کرد: یکی از کارهای مهم گروههای جهادی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، آموزش و اطلاع رسانی از طریق رسانه های مختلف خبری برای رعایت اصول و انجام اقدام های بهداشتی است.

عباسی فر یگفت: کمک به رفع آلودگی و ضدعفونی کردن مراکز عمومی، بهداشتی، مساجد، حسینیه ها و مراکز بهداشتی و درمانی اقدام دیگری است که گروه های جهادی در بیشتر شهرها و روستاهای استان با تشکیل تیم هایی در همین زمینه به خدمات رسانی مشغول هستند.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با دریافت نتایج آزمایش های جدید استان بوشهر در روز جمعه مورد جدیدی نداشت و همان 21 بیمار قبلی دارای ویروس کرونا باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج روزانه 20 هزار ماسک در استان بوشهر تولید می کند

بسیج روزانه 20 هزار ماسک در استان بوشهر تولید می کند