مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-14سياسي

راه اندازی پویش شکرانه سلامت در خراسان جنوبی/


مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تعدادی از مؤسسات خیریه و مجموعه های مردمی، در قالب این پویش بر آن شدند تا به مشاغلی که تحت تأثیر این ویروس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سعید امینی نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی پویش نذر سلامت، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در بین مردم و ایجاد مشکلات متعدد در حوزه سلامت و معیشت، ایجاد پویشی با عنوان نذر سلامت، به عنوان یک دغدغه احساس شد.

وی افزود: تعدادی از مؤسسات خیریه و مجموعه های مردمی، در قالب این پویش بر آن شدند تا به مشاغلی که تحت تأثیر این ویروس، درآمدشان کاهش پیدا کرده و نمی توانند برای شب عید، حداقل نیازهای خود را تأمین کنند، کمک کنند.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد: مهم ترین بخش از مشاغل جامعه کارگری، کودکان کار و همچنین کارگران روزمزد هستند که با توجه به اینکه اکثر این مشاغل اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، تأمین معیشت و سلامت این اقشار به یک دغدغه تبدیل شده است.

امینی نسب تبیین کرد: هر چند در بررسی که مؤسسات خیریه انجام دادند، مشخص شد بسیاری از صنوف و بازاریانی که در بیرجند یا سایر شهرستان ها، قبلا کسب و کارشان پررونق بوده اکنون با کاهش شدید فروش مواجه شده و مشکلات خاص خودشان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش شکرانه سلامت در خراسان جنوبی/

راه اندازی پویش شکرانه سلامت در خراسان جنوبی/