مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-14سياسي

اروپا شریک جرم آمریکا در عدم ارسال دارو به ایران است


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همراهی اروپا با آمریکا در عدم همکاری بهداشتی و دارویی با ایران ادامه جنایت ایالات متحده محسوب می شود.

- سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی ها و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام ضد بشری اظهار داشت: آمریکا کشوری است که به دلیل فروش واکسن وبا و تجارت در این کار ملتش را به این میکروب مبتلا کرده و سوابق سویی در این باره داشته و انتظار دفاع از حقوق بشر و انسانیت را از او نداریم.

وی افزود: آمریکایی ها همواره با اقدامات خصمانه خود سعی می کنند منافع اقتصادی شرکت های بزرگ سرمایه داران صهیونیستی را حفظ کنند و در این راه اهمیتی به جان شهروندان آمریکایی قائل نیستند.

** جنایات جنگی آمریکا در عدم ارسال دارو به ایران عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: رژیم آمریکا جنایت های متعددی را علیه بشریت انجام داده و اقداماتش محدود به دولت جمهوری اسلامی نبوده است و از تعداد زیادی از پیمان های بین المللی عدول کرده و از آن خارج شده است که بخشی از آنها مربوط به سازمان بهداشت جهانی بوده و بر خلاف قواعد مصرح حقوق بین الملل که تأکید بر تسکنین آلام بشریت دارد، رفتار کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا شریک جرم آمریکا در عدم ارسال دارو به ایران است

اروپا شریک جرم آمریکا در عدم ارسال دارو به ایران است