مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-14اقتصادي

کاهش 60 درصدی مسافران شهری در کرج/ کرایه را نقد پرداخت نکنید


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس حجم مسافران اتوبوس های شهری کرج نسبت به گذشته 60 درصد کاهش داشته است.

- مجید استاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه عملیات ضدعفونی تاکسی ها و اتوبوس های شهری کرج به طور پیوسته در حال انجام است، گفت: از زمان شیوع کرونا ویروس در کرج تاکنون به طور مرتب مواد ضدعفونی کننده و مخزن های افشانه ای ویژه سم پاشی در اختیار خطوط تاکسیرانی شهری قرار داده شده است، عملیات گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس ها نیز پیوسته انجام می شود.

وی عنوان کرد: در این ایام تهیه مواد ضدعفونی کننده را به گونه ای انجام می دهیم که برای ضدعفونی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر در ایام عید مشکلی نداشته باشیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به کاهش شدید تردد مردم در شهر در این روزها و در نتیجه آن استفاده کمتر از ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: حجم مسافران اتوبوس های شهری کرج نسبت به گذشته حدود 60 درصد کاهش داشته است.

استاد کاظمی با تاکید بر اهمیت استفاده مشتریان از البرز کارت (کارت بلیت الکترونیکی) به جای پرداخت نقدی کرایه برای کاهش بار انتقال کرونا ویروس، گفت: چند سالی است که استفاده از این کارت در سیستم اتوبوسرانی کرج راه اندازی شده و زیرساخت های آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی مسافران شهری در کرج/ کرایه را نقد پرداخت نکنید

کاهش 60 درصدی مسافران شهری در کرج/ کرایه را نقد پرداخت نکنید