مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-14فرهنگي

بسته خبری ویژه کرونا در کرمانشاه (17 تا 23 اسفند)


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت: غار قوری قلعه به عنوان هفتمین اثر طبیعی ملی کشور در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

سیف الله رنجبر افزود: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به دلیل شیوع ویروس کرونا از غار قوری قلعه این شهرستان تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان کرمانشاه در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه های گردشگر پذیر این شهرستان است.

بازارچه جوانرود تا اطلاع بعدی تعطیل است فرماندار جوانرود گفت: بنا به تصمیم کارگروه پدافند غیرعامل و همکاری مردم بازارچه جوانرود تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رستگار یوسفی در بازدید سطح شهر جوانرود افزود: با همکاری نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، جمعیت هلال احمر و سازمانهای مردم نهاد تمامی ورودی و خروجی این شهرستان کنترل و از ورود خودروها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می شود.

وی اظهارداشت: تمامی بارها و وسایل در ورودی شهرستان قبل از ورود به شهر جوانرود ضد عفونی می شوند.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: تمامی اماکن عمومی، مساجد، تالارها، مجالس عزا و عروسی، آرایشگاه های مردانه و زنانه برای پیشگیری از شیوع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری ویژه کرونا در کرمانشاه (17 تا 23 اسفند)

بسته خبری ویژه کرونا در کرمانشاه (17 تا 23 اسفند)