مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-14اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف آب در اردبیل


عباس جنگی مرنی روز شنبه در بازدید از سد یامچی افزود: بر اساس آمارهای موجود مصرف آب شرب از سد یامچی نسبت به ماه گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته که این میزان نظر به نزدیکی به ایام پایان سال و رعایت بهداشت فردی توسط شهروندان قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به رسیدن میزان مصرف آب شرب به میزان مصرف آن در زمان تابستان بیان کرد: تمامی تجهیزات و تاسیسات سد جهت تامین آب پایدار در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تمامی تلاش خود را بکار بسته ایم تا آب آشامیدنی مردم بدون هیچ گونه مشکلی تامین گردد.

جنگی مرنی اظهار داشت: به رغم حجم مطلوب سد نسبت به سال گذشته از عموم شهروندان درخواست داریم تا نسبت به مدیریت مصرف و صرفه جویی آب اقدام کنند تا در تامین آب کشاورزی و آب آشامیدنی مشکل پیش نیاید.

هادی حبیب زاده رییس اداره بهره برداری سد یامچی نیز پس از بازدید از بخش های مختلف سد یامچی گفت: از اول سال تاکنون در حوضه آبریز سد یامچی حدود 144 میلی متر بارندگی اتفاق افتاده که نسبت به متوسط استانی دارای وضعیت بهتری است.

وی افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون 35 میلیون متر مکعب آب ورودی به سد ثبت شده که نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته و همچنین حجم سد نیز به میزان 29.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف آب در اردبیل

افزایش 20 درصدی مصرف آب در اردبیل