مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-14اقتصادي

انتقاد از کنکوری شدن برخی دروس مهارتی هنرستان ها


مدیرکل دفتر تولید محتوای فنی وحرفه ای و کاردانش درباره دروس هنرستانی مرتبط با فناوری اطلاعات گفت: رشته شبکه و نرم افزار یارانه یک رشته مهارتی و پودمانی است اما در شاخه فنی، - مدیرکل دفتر تولید محتوای فنی وحرفه ای و کاردانش درباره دروس هنرستانی مرتبط با فناوری اطلاعات گفت: رشته شبکه و نرم افزار یارانه یک رشته مهارتی و پودمانی است اما در شاخه فنی، در شورای سنجش و پذیرش دانشجو کنکور برای آن درنظر گرفته اند و دانش آموز ما باید دوباره به سمت آمادگی برای کنکور برود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشار بهمنی به تفاهم نامه منعقد شده با وزارت کار درباره توسعه آموزش های کارآفرینی گفت: چندماه قبل در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره آموزش های کارآفرینی با وزارت کار تفاهمی برای آموزش معلمان برقرار و کار انجام شد.

فارغ از تفاهم نامه وزارت کار با آموزش و پرورش که قرار است امسال مجدد بازبینی شود، صحبت هایی با دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار انجام شده و امیدواریم آموزش ها در تابستان بعدی تداوم یابد.

وی درباره وعده نماینده سازمان فناوری اطلاعات در این برنامه مبنی بر آمادگی آموزش تخصصی به دبیران در حوزه فناوری اطلاعات گفت: می توانیم بین 5 تا 7 هزار معلم را برای این آموزش ها پیش بینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کنکوری شدن برخی دروس مهارتی هنرستان ها

انتقاد از کنکوری شدن برخی دروس مهارتی هنرستان ها