مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-14سياسي

تهدید ساکنان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توسط شرکت عمران کذب است


روز گذشته با این مضمون نامه بدون شماره و تاریخ مبنی بر تهدید ساکنین مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به نقل از شرکت عمران در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش مسئولان این شرکت مواجه شد.

محمدعلی حاجی زاده روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ نامه ای با این مضمون به ساکنان مسکن مهر ارسال نکرده و حتی زمان مراجعه مردم برای خرید عرصه مسکن مهر و ارائه مدارک مسکن ملی را نیز به بعد از ایام عید و پایان ویروس کرونا موکول کرده است.

وی افزود: این خبر فقط یک شایعه در فضای مجازی با نیت تشویش اذهان عمومی است و برخی از افراد با پخش شایعات و تشویش اذهان عمومی تلاش دارند، کانال های مجازی خود در شبکه های اجتماعی را مطرح نموده و مخاطب جذب نمایند.

برابر ماده 18 قانون جرایم رایانه ای هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه رایانه ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد یا با همان مقاصد اعمالی را بر خلاف حقیقت، رأسا یا به عنوان نقل قول، به شخص حقیقی یا حقوقی به طور صریح یا تلویحی نسبت دهد، اعم از اینکه از طریق یادشده به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به دیگری وارد شود یا نشود، افزون بر اعاده حیثیت (در صورت امکان)، به مجازات محکوم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید ساکنان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توسط شرکت عمران کذب است

تهدید ساکنان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توسط شرکت عمران کذب است