مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:302020-03-14حوادث

رصد شبانه روزی سایت ها و کانال های مجازی کرونایی


تا کنون ده ها مورد صفحات مجازی مرتبط با فروش غیر مجاز اقلام بهداشتی شناسایی و متخلفان دستگیر شده اند.

- سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به رصد شبانه روزی مأموران پلیس فتا در فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای ماه اخیر که موضوع ویروس کرونا و اخبار مرتبط با آن در فضای حقیقی و مجازی منتشر شد مأموران پلیس فتا به صورت شبانه روزی صفحات مجازی را رصد می کنند.

رییس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: تا کنون ده ها مورد سایت، کانال، گروه و صفحات شخصی که اقدام به فروش ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و داروهای مربوطه را می کردند شناسایی شده و با هماهنگی با مرجع قضایی افراد متخلف دستگیر و اموال  نیز توقیف شده است.

  وی به ذکر نمونه ای در این مورد پرداخت و گفت: فردی بود که ادعا داشت پزشک است و دارویی برای مقابله با کرونا ساخته است بعد از هماهنگی با مرجع قضایی فرد را دستگیر کرده و به مرجع قضایی معرفی کردیم؛ داروها نیز برای بررسی بیشتر به سازمان غذا و دارو ارجاع شد.

سرهنگ کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا فرد مذکور واقعاً پزشک بود یا خیر؛ اظهار داشت: فرد دستگیر شده ادعا کرد که پزشک است برای سنجش ادعای وی مراتب را به سازمان نظام پزشکی اعلام کردیم و منتظر جواب استعلام هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد شبانه روزی سایت ها و کانال های مجازی کرونایی

رصد شبانه روزی سایت ها و کانال های مجازی کرونایی