مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-14اجتماعي

سبزیجاتی که با فاضلاب قد می کشند/وقتی سلامت مردم بازیچه بی تدبیری مسوولان می شود


اگر چه مدت هاست رهاسازی فاضلاب های خانگی بروجرد در مجاورت اراضی سبزی و صیفی کاری به تهدیدی برای سلامت شهروندان تبدیل شده که هیچ اداره ای زیر بار مسوولیت نرفته و هر یک دیگری را موظف رسیدگی به این معضل می دانند.

-   اما وقتی دریافتیم در فصول بهار و تابستان نیز برخی کشاورزان بخشی از آب مورد نیاز برای آبیاری مزارع خود را از آب این نهر تامین می کنند، هر چه بیشتر به عمق فاجعه پی بردیم.

باورمان نمی شد بخش اعظم مزارع سبزی کاری و صیفی کاری شهر در چنان محیط آلوده ای در حال تامین مایحتاج مردم هستند و شهروندان بروجردی بی خبر از همه جا سبزیجات آلوده را نوش جان می کنند.

محیط زیست و آبفا مسوولند برای اطلاع از عاملان این اهمال نابخشودنی ابتدا به سراغ شهرداری بروجرد رفتیم، اما رییس سازمان مدیریت پسماند با اطلاع از موضوع، شهرداری را موظف در ساماندهی و نظارت بر کار کامیون های حمل فاضلاب های خانگی ندانسته و آن را وظیفه محیط زیست و شرکت آبفا عنوان کرد.

سپهر دارابی گودرزی با گفتن اینکه این کامیون ها نه تنها فاضلاب های خانگی را در اراضی جنوب شهر که در جاده روستای گیجالی، زیر پل قشلاق و مناطق دیگری تخلیه می کنند، ما را حسابی شوکه کرد.

او البته از برخورد قانونی با متخلفان بر اساس ماده 16 قانون مدیریت پسماند گفته و از جرایم چند میلیون تومانی و ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزیجاتی که با فاضلاب قد می کشند/وقتی سلامت مردم بازیچه بی تدبیری مسوولان می شود

سبزیجاتی که با فاضلاب قد می کشند/وقتی سلامت مردم بازیچه بی تدبیری مسوولان می شود