مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-14پزشكي

مسمومیت با الکل منجر به مرگ یک نفر در بندرلنگه شد


دکتر فاطمه نوروزیان روز شنبه در گفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: تا ساعت 23 جمعه شب، پنج نفر در بندرلنگه دچار مسمومیت با الکل شدند که از این شمار یک نفر فوت و چهار نفر دیگر بستری هستند.

وی بیان داشت: هر پنج نفر جزو افراد جوان جامعه و در گروه سنی 16 تا 40 سال هستند که متاسفانه توجهی به هشدارهای بهداشتی نداشته و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.

نوروزیان با اشاره به تبلیغات دروغ افراد سودجو در این روزها مبنی بر مصرف الکل به منظور مصونیت در برابر ویروس کرونا، گفت: مصرف الکل به شکل خوراکی هیچ تاثیری در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ندارد و می تواند به مسمومیت شدید و مرگ مصرف کننده منتهی شود.

وی با هشدار به شهروندان مبنی بر پرهیز از مصرف هرگونه الکل (طبی یا صنعتی) به منظور افزایش ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا، تصریح کرد: متاسفانه در شرایط حاضر ، حجم قابل توجهی الکل تقلبی در بازار وجود دارد به جای الکل طبی( اتانول) از الکل صنعتی (متانول) استفاده شده و مسمومیت های شدیدی را موجب می شود که حتی ممکن است منجر به مرگ شود.

نوروزیان ابراز داشت: ما از شهروندان خواستاریم که در این روزها که فشار بسیاری بر کادر درمان وارد است، با انجام کارهای غلط و بی پایه و اساس ، بار مضاعف دیگری بر مراکز درمانی وارد نکنند و برای مقابله با ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت با الکل منجر به مرگ یک نفر در بندرلنگه شد

مسمومیت با الکل منجر به مرگ یک نفر در بندرلنگه شد