مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 19:202020-03-13اقتصادي

بازار میوه و تره بار همدان تعطیل نمی شود


رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: بازار میوه و تره بار تعطیل نخواهد شد و همکاران ما حتی در ایام تعطیلات نیز به مردم خدمات می دهند.

- رضا البرزی دعوتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قیمت میوه های شب عید یک روز مانده به توزیع و در جلسه تنظیم بازار اعلام می‎شود اظهار کرد: قیمت میوه شب عید 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار و با توجه به شرایط پیش رو تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شایعه شده که بازار میوه تعطیل می شود در حالی که کاملا نادرست است افزود: در این شرایط حساس بازار کاملاً باز خواهد بود و تعطیلی وجود نخواهد شد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه علاوه بر بازار در 50 نقطه شهر هم غرفه هایی برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از 25 اسفندماه این ایستگاه ها به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شده که غرفه ها شب قبل میوه را تحویل می گیرند و از ساعت هشت صبح آماده خواهند بود که میوه را توزیع کنند.

البرزی با بیان اینکه به دنبال این هستیم برای غرفه داران ماسک و دستکش تهیه کنیم خاطرنشان کرد: درخواست خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه دادیم.

وی گفت: سعی کردیم در تمام نقاط شهر غرفه در نظر بگیریم که مردم در نزدیک ترین محل نسبت به منزل خود بتوانند میوه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار میوه و تره بار همدان تعطیل نمی شود

بازار میوه و تره بار همدان تعطیل نمی شود