مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-13اقتصادي

جایگاه های عرضه سوخت بندرعباس روزانه ضدعفونی می شوند


از شهروندان می خواهیم با پرداخت وجه سوخت بصورت الکترونیک و ارائه نشدن اسکناس در جایگاه ها و ارائه نظرها و نکات لازم ما را در بهبود خدمت و عبور از این شرایط یاری دهند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با بیان این مطلب افزود: برای نظارت بر نحوی اجرای دستورالعمل های سوختگیری در جایگاه های عرضه سوخت پنج تیم نظارتی در سطح استان هرمزگان درحال بازدید و بازرسی هستند.

عبدالله احمدی کمرپشتی شامگاه جمعه بیان داشت: نظارت بر این امر بر عهده واحدهای مختلف عملیاتی و نظارتی این شرکت از جمله معاون بازرگانی و رییس ایمنی آتش نشانی و بهداشت محیط صنعتی و نظارت و بازرسی و معاون فنی و عملیاتی است.

وی ادامه داد: در این زمینه از امکانات عمومی و مردمی باهماهنگی مدیران شهری از جمله رییس آتش نشانی شهر بندرعباس و مسولین استانی نیز بهره برده ایم.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان یادآور شد: سلامت شهروندان مراجعه کننده به جایگاه ها و کارکنان مجاری عرضه سوخت برای این شرکت در اولویت و اهمیت است، لذا تمامی دستور العمل ها با دقت زیادی در حال اجرا هستند.

در سطح استان هرمزگان 145 جایگاه عرضه سوخت مایع و 20 جایگاه عرضه گاز سی ان جی نیز در شهرستان های بندرعباس، قشم، خمیر، بستک و حاجی آباد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های عرضه سوخت بندرعباس روزانه ضدعفونی می شوند

جایگاه های عرضه سوخت بندرعباس روزانه ضدعفونی می شوند