مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-13پزشكي

پایش مستمر اطرافیان افراد مبتلا و بهبود یافته کرونا


رییس مرکز بهداشت بیرجند از انجام اقدامات پیشگیرانه بری اطرافیان افراد مبتلا، بهبود یافته و فوت شده به دلیل کرونا ویروس در بیرجند خبر داد.

- امیرمهدی زنگویی مطلق، امروز جمعه 23 اسفند، اظهار کرد: تیم های بهداشتی مرکز بهداشت بیرجند، به طور روزانه و مستمر پیگیر مراقبت از بیماران بهبود یافته کرونا و بررسی اطرافیان افراد مبتلا، بهبود یافته و فوت شده بر اثر کرونا از نظر شک به کرونا با مراجعه به درب منازل آنان( با هماهنگی قبلی) حتی در روزهای تعطیل هستند.

وی با تاکید بر جایگاه آموزش بهداشت و اینکه اهمیت اجرای برنامه های آموزشی در پیشگیری از کرونا، کمتر از ارائه خدمات درمانی نیست خاطرنشان کرد: در مراجعه به درب منازل این افراد، تحویل بسته آموزشی و ارائه نکات آموزش لازم با تاکید براینکه در منازل بمانیم و توصیه به رعایت بهداشت فردی، تنفسی و اجتماعی توسط اعضای این تیم صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز بهداشت بیرجند با بیان اینکه اطرافیان بیماران مبتلا به کرونا از نظر داشتن علائم اولیه مورد بررسی قرار می گیرند و موارد شناسایی شده مشکوک ارجاع فوری می شوند، گفت: تحویل تب سنج به اطرافیان بیماران برای اندازه گیری تب و توجیه سنجش تب روزانه در دو نوبت به مدت دو هفته و پیگیری روزانه توسط کارشناسان تیم مراقبت دیگر اقدامی است که انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر اطرافیان افراد مبتلا و بهبود یافته کرونا

پایش مستمر اطرافیان افراد مبتلا و بهبود یافته کرونا